Altın İğne Uygulaması

Altın İğne Uygulaması İstanbul

Güzel görünmek ve genç kalmak hem kadınların hem de erkeklerin en büyük isteklerinden biridir. Yaşın ilerlemesi, çevresel faktörler ve hastalıklara bağlı olarak ciltte birtakım bozulmalar meydana gelmekte ve bu bozulmaları gidermek için medikal ve kozmetik ürünler kullanılmaktadır. Bu ürünleri kullananlar geçici etkili oldukları için bunlardan sıkılmakta ve uzun vadeli çözümler aramaktadırlar. Uzun vadeli çözümler için uygulanan işlemlerin başında gelen ve kırışıklık, sarkma, sivilce izleri ve çatlakların yok edilmesi için ameliyat istemeyen kişilere uygulanan altın iğneli radyofrekans uygulaması sorunları büyük oranda tedavi etmektedir . Sorunlu bölgeye altın iğneli radyofrekans yöntemiyle enerji verilerek etki oluşturulur. Verilen enerji dokuları ısıtarak doku altındaki kolajen üretimini destekleyerek sorunlu dokuları aktif hale getirerek onarmaktadır. Kadınlar ve erkekler cilt yenilenmesi ve parlak bir cilde sahip olmak için bu uygulamayı çok fazla tercih etmektedirler.

İğneli Radyofrekans Nedir (Rf)?

Çağımızda güzelleşmek ve genç kalmak için uygulanan birçok yöntem ve işlem bulunmakta olup bu uygulamaların hepsi farklı etkiler göstermektedir.

Cildin yenilenmesini ve kollajenleri tetikleyerek problemli dokuların onarılarak kişinin gençleşmesini sağlayan yönteme “iğneli radyofrekans yöntemi” denmektedir. Bu uygulama son zamanlardaki en çok tercih edilen gençleştirme uygulamalarından olup hem kadınlar hem de erkekler tarafından sıkça kullanılmaktadır. Bu uygulama da radyofrekans enerjisi ile cilt altına girilerek enerjinin deri alt tabakalarına iletilmesiyle ortaya çıkan ısı sonucu kollajen üretilmekte ve cildin gençleşmesi sağlanmaktadır.

Radyofrekans Uygulamasının Etkileri Nelerdir?

Bu uygulama sonucunda ortaya çıkan enerji deri altına altın iğnelerle aktarılmakta ve ciltte herhangi bir yan etkiye neden olmayan bu iğneler deri altında kollajenlerin hızlı bir şekilde parçalanmasına yardımcı olmaktadır. Uygulama sonrası tekrar düzene giren lifler kısa süre sonra kasılmaya ve toparlanmaya başlayarak ciltte gerilme sağlamaktadır. Hücrelerin uyarılmasıyla harekete geçen radyofrekans uygulaması yeni kollajenler meydana getirerek cildin gençleşmesini ve ciltte görülen sorunların ortadan kalkmasına yardımcı olmaktadır. Altın iğne işlemi cilt üzerindeki sivilce izlerine direkt etki ederek cildin onarılmasına ve yenilenmesine yardımcı olmaktadır. Bu uygulamanın herhangi bir yan etkisi söz konusu değildir.

Fraksiyonel Radyofrekans Uygulamasının Kullanım Alanları Nelerdir?

Bu uygulama birçok alanda kullanılmakta olup kesi izinin bulunmaması, acısız ve ağrısız olması nedeniyle sıkça tercih edilen uygulama birçok problemin tedavisinde hekimler tarafından kullanılmaktadır. Bu uygulama;

• Ciltteki kırışıklıklar ve sarkmaların tedavisinde
  • Cildin kalitesinin artırılarak yenilenmesinde
  • Gözeneklerin sıkıştırılmasında
  • Sivilce ve leke izlerinin yok edilmesinde
  • Çatlakların giderilmesinde
  • Yüz, göz, boyun, boğaz, kol, bacak vb. bölgelerdeki sarkmaların tedavisinde
  • Kaş kaldırma

kullanılmaktadır.

Altın İğneli Radyo Frekans Hangi Amaçla Kullanılır?

Cilt Gençleştirmek ve Kırışıklık Tedavisi

Yüz, göz, kaş ve yanak bölgesindeki kırışıklıkların ve sarkmaların tedavisinde kullanılan bu uygulama birçok alanda kullanılmaktadır. Bu uygulama yüz çevresindeki sarkmaların giderilmesi ve gözeneklerin sıkıştırılması için tercih edilmesinin yanı sıra cildin gençleştirilmesi ve kırışıklıkların giderilmesi için uzman hekimler tarafından sıkça kullanılmaktadır.

Boyun ve Dekolte Bölgesini Toparlama

Kadınların son derece rahatsız olduğu dekolte ve boyun bölgesinde görülen kırışıklıkları düzelteme de ve sarkmaların toparlanması için kullanılan tedavi yöntemlerinin başında gelen bu uygulama sıkça tercih edilmektedir.

İz Tedavisinde

Bu uygulama ile kişileri rahatsız edici izler kabul edilebilir düzeyde giderilmekte ve yüzdeki sivilce ve akne izleri de yine bu uygulama ile ortadan kaldırılmaktadır.

Sivilce İzi Tedavisinde

Cilt yapısına bağlı olarak ortaya çıkan sivilce sorunları insanlar için önemli bir sorun teşkil etmektedir. Hangi yola başvurulursa başvurulsun bazı durumlarda sivilcelerden kurtulmak zor olmaktadır. Sivilcelerden kaynaklı görülen izler ise oldukça can sıkan diğer problemlerdendir. Bu nedenle bu uygulama ile kişilerde görülen sivilce izleri ortadan kaldırılabilmekte ve izler küçültülerek önemli bir başarı sağlanmaktadır. Bu işlem ile birlikte deri canlılık kazanarak sivilce  izlerinin  belirsiz hale gelmesi sağlanmaktadır.

Çatlak Tedavisinde

Kilo alınması ve verilmesi ile doğumdan sonra oluşan çatlaklar kadınların en çok karşılaştığı problemlerdendir. Birçok uygulamaya başvuran kadınlar çatlaklardan kurtulamamaktadır. Bu çatlaklardan kurtulmak için altın iğne tedavisine başvurulmakta ve çatlakların büyük oranda giderilmesine yardımcı olmaktadır. 3 seansta 3-5 haftalık bir süre zarfında uygulanan bu işlem çatlakların tamamen yok edilmesinde başarılı bir uygulama olarak tercih edilmektedir.

Kol ve Bacaklardaki Sarkmaların Tedavisinde

İlerleyen yaş, kilo ve kullanılan ilaçlar zamanla vücutta sarkmalara neden olabilmektedir. Uygulamanın yapıldığı her bölgede etkili sonuçlar veren bu işlem 1 ay aralıklarla 3 seansta yapılmakta ve ilk seanstan sonra ciltteki değişiklikler gözle görülebilmektedir. Bu nedenle uzmanlar tarafından sıkça tercih edilen uygulamaların başında gelmektedir.

Fraksiyonel radyofrekans uygulaması nasıl yapılmaktadır?

Bu uygulama fraksiyonel radyofrekans cihazı kullanılarak yapılan bir uygulama olup birçok hastalığın tedavisinde kullanılmaktadır. Bu uygulama anestezik uygulamalar ve çok fazla acı çekilmesine gerek kalmadan ağrı ve acı hissinin en az olduğu ve cildin yenilenmesi ve gençleşmesi konusunda enyeni ve en iyi yöntemlerin başında gelmektedir. Bu uygulama her mevsim yapılabilmekte ve 30 dakika gibi çok kısa sürede gözle görülebilir bir etki yaratmakta ve birkaç seansta tamamlanmaktadır. Bu uygulamanın etkisini görebilmek ve cildin gençleşmesini sağlamak için sonraki seanslara devam edilmesi  önem arz etmektedir. Uygulamadan etkili sonuç alabilmek için güneşten korunmaya dikkat edilmeli ve koruyucu kremler kullanılmalıdır.