Kaş Mezoterapisi

Kaş Mezoterapisi İstanbul

Mezoterapi, saç dökülmeleri ile mücadele etmek ve dökülen saçların yerine yeni saçların çıkmasını sağlamak için deri altına küçük iğnelerle tedaviyi uygulayarak saç dökülmesi engellenmekte iken kaş mezoterapisi ise dökülmekte olan veya seyrekleşen kaşların tekrardan yerine gelmesi için uygulanan bir yöntem olup kaş ekimine oranla daha sıkkullanılmaktadır. Bu yöntem, saç mezoterapisi yöntemiyle birlikte kullanılabileceği gibi tek başına da kişinin tercih durumuna göre kullanılabilmektedir. Mezoterapi tedavi yöntemi yıllardır birçok alanda kullanılan kozmetik işlemlerden biridir.

Mezoterapi uygulaması yaşlılık belirtisi olan durumları (selülit, kırışıklık, sarkma vb.) hafifletmek ya da ortadan kaldırmak için kullanılmaktadır. Tüm bunların yanı sıra aslında mezoterapi uygulaması farklı etkiler yaratmak için deri altındaki yağ hücrelerine enjekte edilen vitaminler, doğal özler ve besin takviyelerini içeren bir tedavi yöntemidir.

Bu yöntemle kaş dökülmelerini gidermek için çeşitli vitaminler, enzimler, besin takviyeleri vb. kullanılmaktadır. Kaş dökülmesine, besin ve vitamin yetersizliği ile düzensiz/zayıf kan dolaşımı yol açmaktadır.

Bu tedavi yöntemi anestezi gerektirmediği için hızlı, acısız ve ağrısız olup hızlı iyileşme sürecine sahiptir. Mezoterapi kişiye göre özelleştirilebilmekte ve ihtiyaca ve dökülmenin derecesine göre farklılık gösterebilmektedir.

Tedaviye ilk başlanıldığında hasta için iki veya üç seans tedaviönerilmektedir. Buna karşın, seansları zamanla şiddet ve sıklık olarak azalacaktır. Tedavi sonunda, hastanın sonuçları korumak için yalnızca birkaç ayda bir, bir seans alması gerekecektir. Bu tedavi yöntemi kaş ve saç dökülmesi olan kadın ve erkekler için modern ve güvenilir bir alternatiftir.

Gelişen teknoloji ile birlikte kaş köklerini beslemek, dökülmeyi önlemek ve kaşa dolgunluk katmak için geliştirilen yöntemlerin başında mezoterapi yöntemi gelmektedir. Söz konusu yöntem ile dökülme problemi olan bölgede, derinin 1-5 cm altına iğneler yoluyla girilerek ilaç enjekte edilmektedir.

Kaş Dökülmesinin Nedenleri Nelerdir?

• Metabolizmadaki dengesizlikler
  • Hatalı beslenme
  • Hamilelik
  • Mevsimsel dökülmeler
  • Hormonal değişiklikler
  • Genetik Özellikler

Kaş Mezoterapisi Nasıl Uygulanır?

Tıbbi karışımların (Arjinin, Çinko, Sistein, Glutamin, Glisin, A-B-C-E grubu vitaminler, Hyalüronik asit) ince iğneler aracılığıyla derinin 1-2 mm altına girerek enjekte edilmesi şeklinde uygulanır. Bu uygulama sırasında ağrı ya hiç olmaz ya da dayanılabilecek seviyede olur. Uygulama 7 günde 1 olarak planlanan, toplamda yaklaşık 8 seans halinde yapılmaktadır. Tedavideki etkiler 3. Seans itibariyle gözlemlenmeye başlamaktadır. Tedavi sonucu etkisini yitirmeye başladığında, uzun vadeli etkiler alabilmek için 6 ayda bir uygulama yenilenmelidir. Uygulamadan sonraki 1 gün boyunca uygulama yapılan bölge yıkanmamalıdır. 2. ve 5. Günler arasında yıkama yapılacaksa, sıcak su kullanımından kaçınılmalıdır. Uygulama sonrasında doktorun önerdiği ilaç, şampuan gibi ürünlerin kullanımı önemle takip edilmelidir. Kaşlara boya ya da farklı kimyasal maddeler nüfuz ettirilmemelidir.

Kaş Mezoterapisinin Faydaları Nelerdir?

• Kaş köklerini besleyerek canlılık kazandırır
  • Kaş dökülmelerini azaltıp, mevcut kaşları güçlendirir
  • Yeni kaşların çıkmasını sağlar
  • Kaş sıklık ve yoğunluğunu arttırır
  • Kaşın kalitesini ve uzama hızını arttırır
  • Kaştaki kepeklenme sorununu ortadan kaldırır

Kaş Mezoterapisi Hangi Durumlarda Uygulanabilir?

• Strese bağlı kaş dökülmesi
  • Kemoterapi v.b. tedaviler sonrası
  • Mevsimsel değişime bağlı kaş dökülmesi
  • Vitamin eksikliği nedeniyle vücudun dirençsiz kalması sonucu dökülme
  • Kaş ekimi öncesi ve sonrası
  • Hamilelik ve emzirme dönemi sonrası
  • Hızlı kilo alıp vermeye bağlı kaş dökülmesi
  • Tiroid hastalarında
  • Boya vb. kimyasal madde gibi uygulamalar nedeniyle kaşdökülmesi sorunuyla karşılaşılması
  • Dolgunluğunu ve parlaklığını kaybeden kaşlarda

Kaş Mezoterapisi Kimlere Uygulanamaz?

• Kalp rahatsızlığı olan bireylere
  • Şeker hastalarına
  • Böbrek rahatsızlığı olan bireylere
  • Hamilelik döneminde olan kadınlara
  • Emziren annelere
  • Kan sulandırıcı ilacı kullanan kişilere
  • Uygulamanın yapılacağı bölgede enfeksiyon olan kişilere

Kaş Mezoterapisi Fiyatları İstanbul

Hastanın durumuna, uygulama yapılan seans miktarına bağlı olarak değişmektedir. Kaş mezoterapisi ile daha ayrıntılı bilgi almak için web sitemizde yer alan iletişim bilgilerimizden bizlere ulaşabilirsiniz.