Zayıflama Mezoterapisi

Bölgesel Zayıflama Mezoterapisi İstanbul

Kilo problemi ile karşılaşan her birey farklı çözüm yollarına başvurmaktadır. Başvurulan yöntemlerden beklenen sonuç ise hızlı ve kalıcı kilo vermektir. Beslenme alışkanlıklarını değiştirmek, su tüketimini arttırmak, spor yapmak gibi çözüm yollarının yanında farklı zayıflama yöntemleri de bulunmaktadır. İlerleyen teknoloji ile birlikte gelişen yeni zayıflama yöntemleri, yeni cihazlar ve yeni tekniklerle fazla kilolardan kurtulmak daha kolay hale gelmiştir. Bu sayede verilen kilolarda kalıcılık ve etkili sonuçlar gözlemlenmektedir.

Nasıl Uygulanır?

Zayıflama tekniklerinde kalıcılık ve etkinlik bakımından en etkili yöntemlerden biri zayıflama mezoterapisi uygulamasıdır.Diğer mezoterapi uygulamalarında olduğu gibi iğneli zayıflama mezoterapisinde de ince uçlu iğneler aracılığıyla deri altına enjekte edilen ilaçlar sayesinde bireylerin metabolizmaları hızlanmakta, yağ yakımı sağlanarak lipoliz znzimi çalıştırılmakta ve kan dolaşımı hızlandırılmaktadır. Bu sayede kilo kaybı oluşur, yağ yakımı hızlanır ve selülit oluşumu önlenir. Mezoterapi uygulamasında vücut ağırlığında değişiklik olmamakla birlikte, yüksek yağ dokusu olan kısımlarda bölgesel zayıflama sağlanır.

Mezoterapi tedavisi uygulanan bölgelerde herhangi bir ağrı ya da acı hissedilmemektedir. Uygulama sırasında anesteziye gerek duyulmamaktadır. 2.-3. seans sonrasında tedavinin etkileri göstermeye başlar. 10 ile 12 seans uygulama sonrasında yaklaşık 15-20 cm incelme sağlanabilmektedir.Kızarıklıklar, hafif morarma şeklinde cilt lekeleri ve küçük alerjik etkiler dışında herhangi bir olumsuz belirti gözlemlenmemektedir.

Zayıflama mezoterapisi tedavisi, benzer diğer uygulamalarda olduğu gibi uzman hekimler tarafından uygulanmalı, enjekte edilecek ilaç karışımı uygun dozda ayarlanmalı ve doğru uygulama tekniği ile müdahale yapılmalıdır.

Zayıflama mezoterapisinin etkisinin arttırılması istenen durumlarda tedavi gören kişiye uygun diyet yazılarak diyetle birlikte düzenli spor ve egzersiz yapması sağlanmalıdır. Böylece tedavinin kişide yaratacağı zayıflatıcı etki 2-3 katına çıkartılmış olacaktır. Ayrıca tedavinin ardından kişi ilk 8-9 saat dikey pozisyonda ve hareket halinde olursa tedavide uygulanan ilaçların karışımı uygulama yapılan bölgede daha hızlı yağ yakımını neden olacaktır.

Zayıflama Mezoterapisi Vücudun Hangi Bölgelerinde Uygulanmaktadır?

• Karın
  • Kollar
  • Yan simit bölgesi
  • Bacaklar
  • Diz İçleri
  • Sırt bölgesi
  • Basen bölgesi

Zayıflama Mezoterapisi Kimlere Uygulanır / Uygulanmaz?

Zayıflama mezoterapisi 16 yaş üstü gerekli koşuları sağlayan her bireyde rahatlıkla uygulanabilmektedir. Mezoterapi tedavisi kalp hastalarında, hamilelerde, şeker hastalarında ve böbrek hastalarında uygulanmamaktadır. Aksi durumda ciddi sağlık problemleri ile karşılaşılabilmektedir.

Zayıflama Mezoterapisi İle İlgili Öneriler

Mezoterapi uygulaması yapılan bireylere bol su içmeleri, spor yapmaları, bünyelerine uygun hazırlanmış olan diyet programlarına uymaları tavsiye edilir, bu şekilde desteklenmiş mezoterapi yöntemlerinden daha etkili ve kalıcı sonuçlar alınabilmektedir.