Hifu, Fokuslu Ultrason

HIFU – Fokuslu Ultrason İstanbul

Zaman geçtikçe yaşlılık belirtilerin en çok kendini gösterdiği bölge cildimizdir. Genetik özellikler, hormonal yapı, beslenme şekli, sigara ve alkol kullanımı, yerçekimi gibi nedenlere bağlı olarak ciltteki yaşlılık derecesi farklılık gösterebilir. Yaşlanmaya bağlı olarak cilt yapısında kollajen ve esneklik kaybı oluşur. Birçok değişik yöntem ile yaşlılık belirtileri minimuma indirilmeye çalışılır. Ciltte oluşan kırışıklık ve sarkmalar için en etkili çözüm cerrahi müdahaleler olsa da,barındırdığı riskler nedeniyle kişiler tarafından çok fazla tercih edilmemektedir.

Fokuslu Ultrason – Hıfu Nedir?

Fokuslu Ultrason – Hıfu yöntemi, ciltte herhangi bir negatif kalıntı bırakmaksızın, cilt ile kas dokusu arasında yer alan bölgede belli bir derecede ısı artışı yaratılarak uygulanan, cildi yenileyici ve kollajen arttırıcı bir tedavi yöntemidir. Bir diğer adı odaklı ultrasondur. Bu yöntemde, derinin yaşlanma süreci durdurularak, yaşlanma belirtilerinin ortadan kaldırılması, daha gergin ve sıkı bir cildin elde edilmesi amaçlanır. Tüm bu amaçlara odaklanmış ses dalgalarıyla ulaşılmaya çalışılır. Hıfu tekniği cildin gerilmesi ve sıkılaştırılması yönünde yeni kullanılmaya başlanan tekniklerdendir.

Fokuslu Ultrason Tekniği Nasıl Uygulanır?

Uygulama esnasında, araştırma tekniklerinde sıklıkla kullanılan ultrason cihazından yardım alınır. Ultrason cihazının odaklanması neticesinde ses dalgaları aracılığıyla cildin alt kademelerine müdahale edilerek ısı artışı oluşturulur. Isı artışı sayesinde cilde yenilik ve sıkılık kazandırılır.Ameliyat ya da herhangi bir cerrahi müdahale olmaksızın uygulanan bu teknikte, ultrason başlığının cilde değdirilmesi suretiyle, odaklanmış ses dalgaları cilt altında ısı odakları ile ciltte gerginlik sağlayan mekanizmalar yeniden canlandırılır.Tek bir seans uygulamayla 2-3 aylık zaman diliminde herhangi bir cerrahi müdahale yapılmadan cilt yenilenir ve sıkılaşır. Uygulamadan alınan verimlilik cilt yapısından cilt yapısına değişmektedir. Bu teknik ihtiyaca ve isteğe bağlı olarak tüm yüz bölgesine uygulanabilir. Özellikle kaş düşüklüğü, boyun bölgesinde sarkma ve vücuttaki diğer bölgelerde sarkma tedavilerinde de uygulanmaktadır. Fokus Ultrason tekniği yaz kış fark etmeksizin istenilen tüm mevsimlerde uygulanabilmektedir. Uygulama talep edilmesi ve gerekli görülmesi halinde tekrar edilebilmektedir.Uygulama tamamlandıktan sonra kişiler günlük yaşantılarına kaldıkları yerden devam edebilmektedirler.

Fokuslu Ultrason – Hıfu Tekniği İle Sağlanan Faydalar

• Ciltte kolajen üretiminin hızlanması
  • Bağ dokularının sağlıklı hale gelmesi
  • Ciltteki kırışıklık ve çizgilerde azalma
  • Cilt yapısının elastikliğinin artması

Fokuslu Ultrason Tekniğinin Risk Analizi

Bu uygulama hamileler de dahi güvenli bir şekilde uzun yıllardır uygulanmaktadır. Uygulama esnasında anestezi uygulanmadığından anestezinin yaratabileceği etkilerle karşılaşılmamaktadır. Uygulama sonrasında herhangi bir iz,leke ya da yan etki gözlemlenmemektedir.

Fokuslu Ultrason Tekniği Kimlere Uygulanmaz?

• Yüz bölgesi ve genel anlamda cildinde enfeksiyon olanlarda
  • Vücudunda elektronik cihaz bulunduranlarda ( kalp pili, stentv.b.)
  • Diyabet hastalarında
  • Epilepsi hastalarında
  • Hamilelerde
  • Çocuklarda

uygulama yapılmamaktadır.

Fokuslu Ultrason Tekniği-Hıfu Uygulamasının Fiyatı Nedir?

Hasta ile yapılan görüşmeler sonucu, cilt analizi yapılarak tedavi ve uygulama planı belirlenir. Uygulama yapılacak bölgenin yapısı ve genişliğine bağlı olarak ücret aralığı değişmektedir. Detaylı bilgi için iletişim bölümünde yer alan telefon numaralarından bize ulaşabilirsiniz.