Yüz Mezoterapisi

Yüz Mezoterapisi İstanbul

Güneş ışınlarına uzun süre maruz kalınması, stres, sigara kullanımı, ciltteki vitamin ve mineral eksikliği, dolaşım bozuklukları, bireyin kendini ifade ederken aşırı mimik kullanması, ilerleyen yaş ve diğer çevresel etkiler nedeniyle ciltte yıpranmalar oluşmaktadır. Bu yıpranmalar kendini kırışıklık, derin çizgiler ve sarkmalar şeklinde göstermektedir. Gelişen teknoloji ile birlikte çeşitli yöntemler uygulanmaya başlamıştır. Bu yöntemlerden biri olan yüz mezoterapisi özellikle yüz çevresi, boyun ve dekolte bölgesinde uygulanmaktadır. Yüz mezoterapisi uygulamalarında temel amaçlar ciltteki kan dolaşım bozukluklarını düzeltmek, eksilen vitamin ve mineral ihtiyacını karşılamak, kaybolan dokuların yerine yenilerinin gelmesini sağlamaktır.

Mezoterapinin Yüz Bölgesinde Kullanım Amaçları

• Parlaklığını kaybetmiş ve yıpranmış olan cilde sağlıklı yapısını geri kazandırmak
  • Ciltte sarkmaları engellemek
  • Cildin yaşlanmasını engellemek
  • Güneş ışınlarının zararlı etkilerini engellemek
  • Ciltte oluşan lekeleri hafifletmek ve engellemek
  • Ciltte oluşan çatlakları tedavi etmek

Yüz Mezoterapisi Uygulaması Esnasında Kullanılan Maddeler Nelerdir?

• Hyaluronik asit
  • A,C,E,B1,B2,B3,B5,B6 vitaminleri
  • Magnezyum
  • Selenyum
  • Bakır
  • Nükleik Asitler
  • Amino Asitler
  • Çinko

Yüz Mezoterapisi Nasıl Uygulanır?

Yüz mezoterapisi İstanbul uygulaması öncesi cilt analiz edilir ve detaylı muayene yapılır. Sonrasında cilt temizlenerek uygulamaya hazır hale getirilir. Analiz sonucu yapılan tespitler doğrultusunda cildin ihtiyacı olan maddelerden oluşan karışım hazırlanır. İşlemden 20-30 dakika öncesinde anestezi amaçlı krem uygulamaları yapılabilir. İlaçlar ve vitaminlerin karıştırılmasıyla elde edilen karışım, ince uçlu iğneler aracılığıyla cilt altına yerleştirilip enjekte edilir. Uygulama anında hissedilebilecek ağrının azalması için soğuk kompres yapılmaktadır.

Yüz Mezoterapisi Uygulaması Kaç Seans Sürer?

Hastanın cilt tipine, ciltteki problemin yoğunluğuna bağlı olarak 1-2 hafta aralıklarla tahmini 2-8 seans uygulanmaktadır. Bu süreç sonrasın 3 ile 6 ay aralıklarla tekrar ve koruma uygulamaları yapılır.

Yüz Mezoterapisi Uygulaması ve Sonrası

Yüz mezoterapisi uygulamaları 2. ve 3. Seanstan sonra etkilerini göstermeye başlamaktadır. Ciltteki problemlerin giderilmesi sonucu cilt parlaklığına ve canlılığına kavuşarak, daha diri, daha esnek ve daha sağlıklı bir yapı kazanır. Lazer, radyofrekans, IPL gibi diğer yöntemlerle birlikte uygulandığında çok daha belirgin ve etkili sonuçlar elde edilebilmektedir.

Kimlere Uygulanmaz

• Hamileler
  • Emziren anneler
  • Derileri üzerinde enfeksiyona sahip olanlar
  • Uygulama sırasında kullanılan maddelere alerjisi olanlar

Uygulama Sonrası Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

• Uygulama sonrası cilde müdahalede bulunulan bölgelerde ufak boyutta morluklar gözlemlenebilir ancak birkaç gün içerisinde kendiliğinden geçeceğinden herhangi bir extra müdahalede bulunmaya gerek yoktur.
  • Uygulama sonrası güneş ışınlarına maruz kalınmamalı,solaryuma girilmemeli, uygun kremlerle cilt korunmalı , denize ya da havuza girilmemelidir. Bu nedenle uygulamanın genellikle kış aylarında yaptırılması tavsiye edilir.
  • Uygulamayı takip eden günlerde yoğun kozmetik malzemeler kullanılmamalı; fondöten, pudra, allık gibi cilt gözeneklerini kapatıcı ürünler tercih edilmemelidir.

Uygulama Fiyatları

Uygulama fiyatları cilt tipine, kullanılacak madde yoğunluğuna ve seans uzunluğuna bağlı olarak değişmektedir. Detaylı bilgi için lütfen iletişime geçiniz.