Somon DNA Gençlik Aşısı

Somon DNA Gençlik Aşısı İstanbul

Somon DNA Nedir?

Ciltteki hücrelerin yenilenmesi amacıyla saf hyaluronik asit ve somon balığı spermlerinden oluşturulan DNA moleküllerine ”Somon DNA” adı verilmektedir. Ciltte hızlı bir canlanma ve gençleşmeye neden olan somon DNA uygulaması son yıllarda oldukça sık tercih edilmektedir. Bu uygulama kişiye tek başına uygulanabileceği gibi botoks, PRP, dolgu vb. cilt bakım uygulamaları ile kombine edilerek uygulanabilmektedir.

Somon DNA Aşısının Özellikleri Nelerdir?

Somon DNA aşısı, ciltteki güneş etkisinin, çevresel faktörlerin ve yaşlanma belirtilerinin (kırışıklık, sarkma, lekelenme vb.)yok edilmesi amacıyla geliştirilmiş bir anti-aging ürünüdür. Bu aşının en önemli etkisi içinde bulunan hyaluronik asit sayesinde cildin yaşın ilerlemesine bağlı olarak kaybettiği nemi tekrar kazanmasını sağlamaktadır. Bu uygulamada somon balıklarının sütlerinden yapılan serum küçük miktarlarda deri altına verilmekte böylece cildin ultraviyole ışınları, alkol ve sigara gibi kötü alışkanlıkların zararlı etkilerinden kaynaklı oluşan protein eksiklikleri giderilerek cildin genç bir görünüme kavuşması sağlanmaktadır. Bu tedavinin verdiği parlak ve aydınlık görünümün yanı sıra, cilt sıkılaşmakta, cildin esnekliği artmakta ve nemlenmesi gibi önemli etkileri görülebilmektedir. Ayrıca bu uygulama ile cildin gençleşmesi için kullanılan somon balığı sütünün aynı sıra cildin ihtiyacı doğrultusunda farklı vitamin takviyeleri de yapılabilmektedir. Ciltteki vitamin ve protein ihtiyacını gideren bu tedavi yöntemi doğal onarım yaparak cildin gençleşmesine yardımcı olmaktadır.

Somon DNA Aşısı Kimlere Uygulanamaz?

Somon DNA aşısının yan etkileri bulunmadığı için çok yaygın kullanım alanına sahiptir. Ama yine de bazı kişilere uygulanmaması konusunda tedbirler alınmıştır. Bu sebeple bu tedavi yöntemi;

• Kontrol altında olmayan şeker/diyabet hastalarında,
  • Felç geçirme riski olanlarda,
  • Kan pıhtılaşması sorunu olanlarda,
  • Kalp rahatsızlığı olan ve çoklu ilaç tedavisi gerekli olan kişilerde,
  • Hamilelerde,
  • Somon balığı allerjisi olanlarda

kullanılması tavsiye edilmemektedir.

Somon DNA Aşısı Nasıl Uygulanır?

Somon DNA aşısı uygulamasına geçilmeden önce uygulamanın yapılacağı bölgeye lokal anestezi etkili krem sürülerek 15-20 dakika beklenerek küçük miktarlarda birkaç santimetre aralıklarla orta deriye enjekte edilmektedir. Uygulama ortalama 15-20 dakika sürmekte olup bazı hastalarda bu uygulamanın LED tedavisiyle birlikte uygulanması halinde süre uzayabilmektedir. Uygulama hastanın durumuna göre 4-6 seansa kadar uygulandığında en iyi sonuçlara ulaşılmaktadır. Tedavinin yılda 2 kür olarak uygulanması ile elde edilen sonuç kalıcı olmakta ve başarılı sonuçlar alınmaktadır.