Innofacial Cilt Bakımı

Innofacıal Cilt Bakımı İstanbul

Güzel görünmek, bakımlı olmak ve genç görünmek bir çok insan tarafından arzulanan bir durumdur. Hayat şartlarındaki olumsuzluklar, sağlıksız beslenme, stres, yorgunluk, yoğun iş temposu, doğal beslenememe gibi faktörler nedeniyle cilt sorunları oldukça sıklaşmaktadır. Sağlıklı beslenmek, cilt bakımı, düzenli uyku, kozmetik ürünler sağlıklı bir cilde ulaşmak için gerçekleştirilmesi gereken koşullardır. Bunun yanında gelişen teknoloji ile birlikte keşfedilen yeni teknik ve medikal uygulamalar cildin sağlıklı görünüme kavuşması, yaşlılığa karşı direnmesi, bakımlı ve güzel görünmesi için önemli kolaylıklar ve başarı sağlamaktadır. Bu tekniklerden bir tanesi de “Innofacial Cilt Bakımı”dır.

Innofacıal Cilt Bakımı Nasıl Uygulanır?

Innofacial cilt bakımı yönteminde innofacial cihazı kullanılarak, özel solüsyonlar ve vakumlama sayesinde cilt yüzeyindeki ölü tabaklar herhangi bir ağrı ya da acı olmadan ciltten arındırılır. Siyah noktalar ve yağ tabakaları derinlemesine temizlenir. Vakumlama tekniği ile ciltteki kan akışı düzenlenir ve hızlandırılır. Vakumlama sayesinde ince çizgilere ve lekelere de ulaşılabilmektedir. Bu teknikte cilde el değmeden, maksimum hijyenli, ağrısız, adeta masaj uygulanırcasına cilde bakım yapılmaktadır. Kurumuş, nemsiz, lekelenmiş ciltlere genel anlamda yardımcı olarak temizler ve nemlendirir. Kısa sürede etkisini gösteren, uzun süre kalıcılığını koruyan bir uygulamadır. Tedavi sırasında cilt, 10dk aralıklarla cilde en az 3 aşamada temizlenir ve problemlerden arındırılır. Uygulama 45 dk gibi bir zaman diliminde tamamlanmaktadır. Innofacial cilt bakımı sonrası kişilere cilt yapılarına göre dinlendirici serum uygulanır. Cilt bakımı sonrası herhangi bir tahriş olmamakta, kişi günlük hayatına rahatlıkla devam edebilmektedir. Hassas ciltlerde rahatlıkla kullanılabilmektedir.

Innofacıal Cilt Bakımının Olumlu Yönleri Nelerdir?

• Ciltteki ince çizgilerin, tahriş olmuş gözeneklerin, kırışıklıkların, sivilcelenmeye müsait yağlı ciltlerin rahatsız edici görünümlerini onarır.
  • Kuru, yağlı, hassas, yaşlanmış ya da yıpranmış olması fark etmeksizin tüm cilt tiplerinde uygulanabilir.
  • Ciltte belirginleşmiş ve genişlemiş gözeneklerin daralmasına yardımcı olur.
  • Ciltteki ton farklılıklarının giderilmesini sağlar.
  • Cildi sıkılaştırır ve gerginleştirir.
  • Cildi nemlendirir ve doğal parlaklığına kavuşturur.
  • Cildi ölü tabakadan arındırır.
  • Cildin yenilenmesini sağlar.
  • Uygulama esnasında herhangi bir ağrı ya da acı hissedilmez.
  • Cildin kırışmasını ve yaşlanmasını önler.
  • Temizleme, peeling, antioxidan ve  nemlendirme işlemlerini birlikte yapan cilt bakım tekniğidir.
  • Cilde esneklik kazandırır.
  • Kadın ya da erkek fark etmeksizin herkese uygulanabilmektedir.
  • Her mevsim uygulanabilmektedir.

Innofacıal Cilt Bakımı Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

Herhangi bir ciddi yan etkisi bulunmamaktadır. Dikkat edilmesi gereken tek nokta uygulamanın yapıldığı gün cildi yıkamamak ve herhangi bir krem, kozmetik ürün ya da ilaç kullanmamak gerekmektedir. Ciltteki olumlu sonuçların kalıcılığını arttırabilmek için ayda 1 defa uygulamanın tekrar edilmesi önerilmektedir.

Innofacıal Cilt Bakımının Fiyatı Nedir?

Detaylı bilgi için lütfen iletişim bilgilerimizden bize ulaşınız.