Dermatolog İstanbul

Yaşa ve çevresel faktörlere bağlı olarak ciltlerde deformasyonlar oluşabiliyor. Bu deformasyonlardan kurtulmak, orta yaş dönemine girdikten sonra da daha dinamik ve genç görünmek isteyebilirsiniz. Genç ve dinamik görünmek hem sizi iyi hissettirir hem de mutluluğunuzu pekiştirir. Bunun yolu da İstanbul dermatolog uzmanlarından olan Dr. Gül Yıldırım yardımıyla gerçekleşir.

Dermatoloji Nedir?

Cilt (deri) ve zührevi (cinsel yolla bulaşan) hastalıkların tanı, tedavi ve takibini yapan tıbbi uzmanlık alanına dermatoloji deniliyor. Halk arasında cildiye olarak da bilinir. Dermatoloji alanında hizmet veren doktor da dermatolog veya cilt hastalıkları uzmanı olarak adlandırılıyor.

Dermatoloji; deri, deri ekleri (tırnak, saç), içi hastalıları ve cinsel yolla bulaşan hastalıklarla ilgilenir. Cilt, saç ve tırnak mantarı, sedef hastalığı, egzama, deri enfeksiyonları, Behçet hastalığı gibi hastalıklar dermatolojinin alanına giriyor.

Estetik ve Dermatoloji

Dermatolojinin hizmet alanı deri olduğu için sadece hastalıklarla ilgilenilmiyor. Bakımına ve görünümüne önem veren insanların sağlıklı ve güzel bir cilde sahip olmaları için de uygulamalar yapılıyor. Dermotoloji cilt sağlığını, güzelliğini korumak, geliştirmek için tıbben gerekli kozmetik işlemlerle de ilgileniyor.

Yaşlanmaya veya cildinizde oluşan deformasyona karşı dermatolog İstanbul uzmanı Dr. Gül Yıldırım; mezoterapi, yüz lifting ve cilt uygulamalarıyla istediğiniz görünüme kavuşmanızı sağlıyor.

Dermatolog İstanbul Uygulamaları

Dermotoliji sadece cilt veya zührevi hastalıklar için hizmet vermiyor. Yaşa bağlı olarak deri sarkmaları, kırışıklar, lekeler, et benleri, dövme sildirme, bölgesel zayıflama, yüz gerdirme, kaş, burun kaldırma gibi estetik ve kozmetik işlemleri de yaptırabilirsiniz. Bunları yaptırmak için de alanında uzman ve deneyimli bir dermatologla çalışmalısınız.

Yüz Lifting Uygulamaları

Yaşa ve çevresel faktörlere bağlı olarak yüz bölgenizde kas gevşemesi ve sarkmalar oluşabiliyor. PDO ip askı, örümcek ağı estetiği, ip askı uygulaması, hifu, fokuslu ultrason ve altın iğne uygulamalarıyla yüzünüzdeki sarkmış bölgeler sıkıştırılıp, gerdiriliyor. Böylece yüz ovaliniz ortaya çıkarılmış oluyor.

Yüz lifting uygulamaları cerrahi bir işlem gerektirmiyor. Herhangi bir ameliyat yapılmadığı için özellikle ameliyattan korkan insanların tercihinde önemli rol oynuyor.

İp Askı Uygulaması

İnsan vücudu yıllar geçtikçe yaşlanmaya bağlı olarak deforme oluyor. Bunun en büyük izleri de sürekli açıkta olan yüz, boyun ve el bölgelerinde görülüyor. Kozmetik uygulamalar ve bakım kremleri de derideki kırışıkların ve sarkmanın önüne geçemiyor.

Dr. Gül Yıldırım, uyguladığı ip askı yöntemiyle hem acısız hem de kısa sürede gergin ve parlak bir cilde kavuşmanızı sağlıyor. İp askı tekniği, ameliyatsız yüz gerdirme tekniği olarak da bilinir. Özellikle kadınlar tarafından tercih edilse de bu tekniği uygulatan erkek sayısı da fazladır.

İp askı tekniğinde, polidioksanon ipleri ince yapılı iğnelerle cilt altına yerleştiriliyor. Ciltte kaybedilen esnek yapıya, cilt altına yerleştirilen ipler sayesinde yeniden kavuşuluyor. 25-30 dakikalık krem uygulamasıyla cildin eski hissine kavuşması sağlanıyor. Bu yöntemle kan dolaşımınız hızlanarak, hücrelerinizde yenilenme gerçekleşiyor.

İp askı uygulaması yüz bölgesi dışında; Alın bölgesindeki çizgileri yok etmede, kaş kaldırmada, kaz ayaklarında, gözaltı torbalarının kaldırılmasında ve boyun bölgesindeki sarkmalarda da kullanılıyor.

Örümcek Ağı Estetiği

İp askı uygulamasının devamı niteliğinde geliştirilmiş bir yöntemdir. Vücutta kolajen, elastin ve fibroblast üretmeye yardımcı olan iple gerdirme işlemidir. Bu uygulama da acısız ve ameliyatsız olarak gerçekleştiriliyor. Örümcek Ağı uygulaması, ip askı yöntemiyle benzerlik gösterse de cilt altına örümcek ağına benzer bir yapıda döşendiği için daha etkili ve uzun ömürlüdür. İp askının etkisi azami 2 yıl sürmesine rağmen bu yöntemde cildiniz formunu 3 yıl koruyabiliyor.

Mezoterapi (Orta Deri Tedavisi)

Mezoterapi, tıbbi, estetik ve kozmetik bir tedavi yöntemidir. Bu yöntemde yardımcı araçlar olarak aminoasit, vitamin, hyaluronik asit, yağ eritici maddeler, antioksidanlar, saç geliştirici maddeler, büyüme faktörleri gibi maddeler kullanılıyor. Bu yöntemin uygulanması deneyim, uzmanlık ve teknolojik donanım istediği için dermatolog seçimini çok iyi yapmalısınız.

Mezoterapi bölgesel bir tedavi yöntemi olup, kullanılacak ilaç, çok ince özel iğnelerle, tek veya karışım halinde tedavi edilecek bölgeye enjekte ediliyor. Bu uygulamanın önemli avantajı, ilacı cildin orta veya alt tabakasındaki kılcal damar uçlarına ulaştırarak etkisini hızla göstermesidir.

Dr. Gül Yıldırım’ın kliniğinde; kaş kaldırma, leke tedavisi, mezolifting, SOMON DNA gençlik aşısı ile saç, yüz, selülit, zayıflama, çatlak ve kaş mezoterapilerini başarıyla yaptırabilirsiniz.

Yüz Mezoterapisi

Yaşa, çevresel faktörler, sigara kullanımı, hastalıklar, stres yüz bölgesinde sorunlara yol açabiliyor. Bunun sonucunda da yüz bölgenizde sarkmalar, çizgiler, kırışıklar oluşabiliyor. Yüz ve dekolte bölgenize uygulanan yüz mezoterapi yöntemiyle; cildinizdeki kan dolaşım bozukluklarını düzeltiliyor, eksilen vitamin ve mineral ihtiyacınız karşılanıyor ve kaybolan dokularınızın yerine yenilerinin gelmesi sağlanıyor.

Cilt tipinize, cildinizdeki problemin yoğunluğuna göre 1-2 hafta aralıklarla tahmini 2-8 seans uygulama yapılıyor. Uygulama sonrasında 3 ile 6 ay aralıklarla tekrar ve koruma uygulamaları yapılıyor.

Yüz mezoterapisinin 2. ve 3. seanstan sonra göstermeye başlıyor. Ciltteki problemler giderildiği için cilt parlaklığına ve canlılığına kavuşuyor. Böylece daha diri, esnek ve sağlıklı bir cilde sahip oluyorsunuz.

Cilt Uygulamaları

Diri ve parlak bir cilde kavuşmak istiyorsanız doğal ve sağlıklı yöntemleri tercih etmelisiniz. Estetik ve kozmetik uygulamalarıyla başarılı çalışmalara imza atan Dr. Gül Yıldırım; PRP, lazer epilasyon, cilt bakımı, PQ Age peeling uygulamalarıyla genç ve sağlıklı bir görünüme kavuşmanızı sağlıyor.

PRG Uygulaması; Bu yöntemde, sizden bir tüp kan alınıyor. Kanınız özel işlemlerden geçirilerek, ayrıştırılıyor ve tekrar size enjekte ediliyor.

PRP yönteminde, kanın trombositlerden ve büyüme faktörlerinden zengin plazma kısmı ayrıştırılıyor. Bu plazmalara “platet” deniliyor. Platetler, kanın pıhtılaşmasını sağlayarak, yaraların iyileşmesinde önemli rol oynuyorlar.

PRP yöntemi, hem estetik, kozmetik hem de tıbbi amaçlarla kullanılıyor. Cildinizin gençleştirilmesi, yara izlerinizin ve vücudunuzdaki çiziklerin giderilmesinde, saç dökülmesinin önlenmesinde, ortopedi tedavisinde kullanılıyor. Bu tedavinin en büyük özelliği vücudunuza yabancı madde verilmeden, kendi kanınızla doğal yolla tedavi edilmenizdir.

Dermotoji İstanbul Fiyatları

Dermatolojide verilen hizmetler, cilt problemleri, hastaya özel tedavi uygulaması farklı olduğu için dermatolog fiyatları İstanbul da farklılık gösteriyor. Size en uygun tedavi yöntemini ve fiyatı öğrenmek istiyorsanız 0212 270 90 09 çağrı numarasından iletişime geçebilirsiniz.