Nem Dolgusu

Nem Dolgusu İstanbul

Mevsim geçişlerinde birçok kişi cildinin kurumasından ve nem kaybından yakınmaktadır. Vücut doğal nem oranın kaybettiğinde ciltte hacim kaybı ve kırışıklıklar oluşmakta ve bu durumla karşı karşıya kalanlar sağlıklarını ve güzelliklerini korumak için mücadele etmeye başlamaktadırlar. Ciltteki nem kaybı sonrası cilde ekstra nem verilmesine gerek duyulmaktadır. Kişiye nem dolgusu yapılarak sorunların yok edilmesine çalışılmaktadır.

Bu uygulama ile cildin ihtiyaç duyduğu nem miktarı sağlanmaktadır.

Nem ya da gençlik aşısı dediğimiz bu uygulama kısa ya da uzun dönemli etkisi ile cilt kalitesini  ve sağlığını garanti etmektedir. Vücudun sıvı kaybını önleyen materyaller içeren aşı nemlendirme teknikleri ile cildin kayıp ettiği nemi yeniden dengelemektedir.

Nem Aşısının İçeriği Nedir?

Deri içerisinde bulunan n-asetil glukozamin hyaluronik asit yapımında kullanılmaktadır. Bu asit ciltteki nemi tutmakta büyük rol oynamaktadır. Dokuların hidrofil yapıda olması ve suyu sevmesi nedeniyle cilt gerekli olan neme sahip olabilmektedir.

Cilde uygulanan bu aşı asit seviyesini arttırmakta böylece kırışıklıkların azalmasına yardımcı olmakta ve cilt yaşlanmaya karşı koyabilmektedir. Aşının içerisindeki bu madde cilt sağlığı için önemli olan tedavi desteğini başarılı bir şekilde sağlayabilmektedir.

Aşının formülünde bulunan kompleksler ciltteki su seven moleküller ile birleşerek nemlenmeye yardımcı olmaktadır. Aşı, amino ve hyaluronik asitlerin, seramidlerin, kolesterol ve yağ asitlerinin bir arada bulunduğu nemlendirme faktörünü özelliklerini içinde barındırmaktadır.

Nem Aşısının Sağladığı Faydalar Nelerdir?

Ciltteki nem miktarı azalınca cilt kurumakta ve mat, soluk, gergin vb. şekilde kötü gözükmektedir. Aşı uygulaması ile ciltteki sıvı düşüklüğü engellenerek cilt yumuşamakta, solgun, donuk ve cansız  görüntü kaybolmakta ve cilt canlanarak normal haline dönmektedir.

Aşıda içerisinde bulunan asit vb. karışımlar sayesinde ciltteki sıvı düşüklüğü engellenerek sistem onarılmakta ve cilt gerektiği oranda nemlenerek canlı ve yumuşak bir hale kavuşmaktadır.

Nem Dolgusu Nasıl Uygulanmaktadır?

Bu uygulama ameliyatsız ve acısız estetik yöntemlerinden biridir. 15-20 dakikalık bir operasyonla tamamlanan uygulama operasyon sonrası sonuçları hemen göstermekte ve yaklaşık 1 – 1,5 ay boyunca iyileşme süreci devam etmektedir. Hastanın cilt yapısına göre farklılık gösteren uygulamanın etkisi ortalama 1 yıl devam etmektedir. Uygulamanın etkisi geçtiğinde cilt kurumaya, kırışmaya, gerilmeye ve soluk bir hal almaya başlamaktadır. Hasta tercihine göre etkisi geçen uygulamanın tekrarlanması gerekmektedir.